[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 23، شماره 3 - ( 9-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی آموزش مبتنی بر موسیقی بر مهارتهای اجتماعی، توجه و تمرکز کودکان 6 تا ۱۰ ساله با نارسایی ویژه در یادگیری
1
صبورا برزگر اسکندرکلایی
،
هدی بابایی
،
زهرا رحبپور عزیزی
چکیده
(791 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(264 دریافت)
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن
2
حمیده اداوی
،
عزتاله قدمپور
،
محمد عباسی
چکیده
(619 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(228 دریافت)
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی برای کودکان شنوا و ناشنوای پیشدبستانی
3
محمد عاشوری
،
علی آقازیارتی
چکیده
(561 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(213 دریافت)
تأثیر آموزشهای مدیریت خشم و فرزندپروری بر توجه انتخابی دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهای
4
سوری محرم زاده
،
محبوبه طاهر
،
حکیمه آقایی
،
عباسعلی حسین خانزاده
چکیده
(473 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(187 دریافت)
ارزیابی اثربخشی بسته آموزشی فرایندهای روانشناختی پایه بر فهم کلامی، استدلال ادراکی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
5
مجید پاکدامن
،
ریحانه قربان پور
،
حسین کارشکی
چکیده
(387 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(106 دریافت)
تدوین مدل علّی احساس تنهایی با خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان: نقش واسطهای خودبیگانگی تحصیلی
6
هوشنگ گراوند
،
مریم عبدالهی مقدم
،
سعیده سبزیان
چکیده
(488 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(157 دریافت)
مقایسه اثربخشی روش درمانی تحلیل رفتار کاربردی( ABA )و روش درمانی-آموزشی(TEACCH ) بر بهبود مهارتهای اجتماعی و درک کلامی در کودکان مبتلا اختلال طیف اتیسم
7
رمضان حسن زاده
،
آمنه عزیزی
،
سیده علیا عمادیان
چکیده
(589 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(150 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و بازی درمانی بر یادگیری مفاهیم ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی
8
فاطمه خاندانی
،
نورعلی فرخی
،
ابوطالب سعادتی شامیر
چکیده
(319 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(90 دریافت)
اثر بازیهای تعاملی بر رفتارهای انطباقی دانشآموزان با اختلال یادگیری غیرکلامی
9
سالار فرامرزی
،
فاطمه افراز
،
فرزاد قادری
چکیده
(320 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(103 دریافت)
اثربخشی آموزش کارکرد اجرایی خودتنظیمی بر حافظه فعال دانشآموزان مضطرب
10
الهام پیرحاجی
،
علی اکبر ارجمندنیا
،
سوگند قاسم زاده
،
شیرین مجاور
چکیده
(572 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(287 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 62 queries by YEKTAWEB 4645